Mijn lijst met blogs

Mijn lijst met blogs

Mijn lijst met blogs

vrijdag 18 november 2016

Van alles...

Al een hele poos niets laten horen...
De uitdaging op de blog van mamarieke.blogspot.nl (klik)
stimuleerde mij om weer wat te laten zien...
Want de afgelopen maanden is er wel weer wat werk verzet.

Een neefje had graag een soldatenpak...


Leah kreeg een nieuwe jurk...heerlijk die tricot...afkomstig van een sweater met een gat van haar oom...


Afgelopen zomer een witte katoenen jurk genaaid....( van een hoeslaken waar een gaatje inzat ;-)



Een roezel-rimpel-rokje...


En nog een heerlijke tricotjurk...!


Vanmiddag begonnen aan uitdaging 1...maat/vorm van het rokje valt een beetje tegen....maar hoop dat ik 'm toch mee kan laten tellen...
Hoop gauw meer te kunnen laten zien...


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gelijk je blog bijwerkt! ! Succes met naaien en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook weer blogt.
    Mooie creaties zie ik hier hoor.
    Succes en vooral ook blijven bloggen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen